reklama

Štyri týždne

Aktuálne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Na čo to všetko robíš?

Nebolo ti dosť?

Znova a znova sa snažíš.

Opäť dávaš príležitosť.

Toľko premárnených šancí.

Rany, bolesť, requiem.

No ty ma ľúbiš aj noci.

Dúfam, že ťa nesklamem.

Bude to už na stálo?

Alebo zas zutekám?

Lebo sily mám málo.

Podela sa neviem kam.

Záleží ti na mne?

Už neodídem preč.

No ak budem na dne,

bude so mnou ťažká reč.

Slabé sú múry mojej vôle.

Pevne ma drž v objatí.

Vytiahni ma k sebe hore,

nech ťa už nikdy nestratím.

Zuzana Polovková

Zuzana Polovková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadám, očakávam, vkladám sa... :)

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu