reklama

Potrebujem ťa

Iba teba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Potrebujem ťa.

A ty to ani netušíš.

Ostalo to všetkým skryté.

Nevie o tom ani myš.

Potrebujem ťa.

Bez teba som stratená.

Môj život nevie žiť.

Aj duša je zlomená.

Potrebujem ťa.

Si moje potešenie.

Čierny mesiac mizne.

Prestáva zatmenie.

Potrebujem ťa.

To nie je len tak.

Odkedy som ťa stretla,

ostal mi v srdci nezmazateľný znak.

Potrebujem ťa.

Len ma občas mrzí,

keď zrádzam tvoju lásku

a nie si pre mňa prvý.

Odpusť mi .

Iba ty chceš a môžeš.

Ja budem žiť len pre teba.

Navždy.

Zuzana Polovková

Zuzana Polovková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadám, očakávam, vkladám sa... :)

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu